Jaarlijkse tuinbeurt JVST

Op woensdag 15 april heeft het team van architectenbureau JVST weer de handen uit de mouwen gestoken. Een mooie traditie die twee keer per jaar terugkomt en waar de mensen van Tuin op de Pier altijd erg blij mee zijn.

Er is flink gewerkt in de tuin: onkruid wieden, bakken omspitten, compost verplaatsen en nieuwe bakken in elkaar zetten… Gelukkig was er tussendoor tijd voor een hapje en een drankje, want dat was meer dan verdiend. Dankzij deze inzet zijn er in korte tijd weer meerdere bakken klaar om beplant te worden. Superfijn deze hulp — en nog gezellig ook!